niedziela, 21 grudnia 2014

NDW (4)- Domowa maseczka + Tag

Cześć!


W dzisiejszej niedzieli dla włosów zastosowałam moją ulubioną maseczkę o której pisałam TU . Dla przypomnienia:
Maseczka do włosów suchych

  • żółtko
  • 1 łyżeczka oleju rycynowego
  • 5-6 kropel soku z cytryny
Wszystkie składniki mieszamy razem. Nakładamy na włosy przed myciem na minimum 30 minut.
Na noc w skalp wmasowałam produkt Hollywood Beauty- Castor Oil a na włosy nałożyłam olej kokosowy. Po przebudzeniu produkty zmyłam używając tylko wody i nałożyłam moją maseczkę. Po 30 minutach zmyłam ją szamponem Baby Dream następnie na 20 minut zaaplikowałam maskę Alterra Granat+Aloes dostępną w Rossmannie.

Efekty:
Niestety byłam zmuszona użyć dziś suszarki, piszę niestety nie dla tego, że uważam ją za złe urządzenie którego należy się wystrzegać- moim włosom po prostu nie służy, zaczynają się puszyć. Tak stało się również dziś, ale nie było to tak widoczne jak wcześniej. Po za wsponianym małym puszeniem włosy i tak prezentowały się dziś bardzo dobrze są przyjemne w dotyku, lejące i miękkie czyli to co każda z nam lubi najbardziej :)
 
 Tag!
 Zostałam nominowana przez autorkę jednego z często czytanych przeze mnie blogów: Klikamy ;) do wzięcia udziału w tagu który bardzo mi się spodobał, a więc oto odpowiedź na zadane w nim pytania
Jaki jest Twój ulubiony produkt kuchenny, który wykorzystujesz na włosy?  
  • Uwielbiam stosować naturalne produkty i mam tego naprawdę dużo jako jedne z ulubionych są to napewno: Kawa, cytryna, oleje
Ile miesięcznie wydajesz na pielęgnację włosów?
  •  Kwoty wahają się czasem jest to mniej a czasem wiadomo więcej zależy od tego ile ciekawych produktów wpadnie mi w oko. Bywają miesiące (ostatnio bardzo rzadko ;) ), że nie kupuję zupełnie nic bo wszystko mam. A więc miesięcznie od 0 do 200 zł.
Jaka jest największa wada i zaleta Twoich włosów?
  •  Wada- długość, a zaletą moich włosów jest to, że w krótkim czasie potrafią się ładnie zregenerować. Przed keratynowym prostowaniem były podatne na falowanie co również uważam za wielką zaletę i już nie mogę się doczekać jak będą pięknie falować gdy włosy mi w końcu podrosną
Co myślisz o pojęciu "włosomaniaczka"?
  • Szczerze przyznam, że nie jestem typową "włosomaniaczką" chociażby z tego względu, że farbuję włosy i nie boję się od czasu do czasu zastosować prostownicy czy lokówki. Bawią mnie trochę dziewczyny, które oburza takie zachowanie. Pamiętajmy wszystko z umiarem ;)
Jaki jest Twój ulubiony sposób olejowania?
  • Z czystego lenistwa i sklerozy  najczęściej olej nakładam na suche włosy i efekty mnie zadowalają.
Co robisz z włosami na noc?
  • Nic :p ... "włosomaniaczki" nie bijcie :) uważam za wielce niewygodne spanie w nawet najluźniejszych upięciach.
Opisz swój najbardziej nieudany włosowy eksperyment!
  • Oh to nieszczęsne farbowanie na olej!!: Klik
Jak czeszesz się na co dzień i dlaczego?
  • Najczęściej noszę rozpuszczone, obecnie od keratynowego prostowania włosy proste. Myślę, że w takim wydaniu wyglądam najlepiej, acz kolwiek moi znajomi najbardziej lubią mnie w wersji falowanej ;)
Jaki jest Twój ulubiony kanał o włosach na Youtube?
  • Na Youtubie bardziej wolę filmy o makijażach, modzie i ogólnie pogadankowe ;): Katosu, Zmalowana, Ciasteczko25, Nieesia25. Ale moimi absolutnymi ulubieńcami są chłopaki z AbstrachujeTV i Martin Stankiewicz
Co w pielęgnacji włosów jest dla Ciebie najtrudniejsze?
  • Rezygnacja z farbowania..i ta cała emolientowo-humektantowo-proteinowa teoria ;)
Jaki gadżet/sprzęt do włosów chciałabyś mieć?
  • Pielęgnice, nie obraziła bym się również na saunę fryzjerską którą nie wiem gdzie bym upchnęła w domu.

Wszystkie chętne osoby również zapraszam do odpowiedzi na powyższe pytania! Ja mam przed sobą jeszcze kilka tagów na które zostałam oTAGowana i niedługo pewnie pojawią się na blogu. 
 

13 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedzi, miło się je czytało :)
    Zgadzam się m.in. z tym, że wszystko z umiarem, w końcu to włosy są dla nas, a nie my dla nich :)
    A może zamiast sauny fryzjerskiej zafunduj sobie termalny czepek, np. HairSpa? Podobno są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo nie znam tego tagu! Może zrobię go jeszcze przed świętami na swoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. taką maseczkę często stosuję :)
    a TAGu jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo takiej maseczki jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również wezmę udział w tej zabawie :) To już wiem, że nie będę Cię nominowała :P
    Ja nie używam cytryny, bo nie chcę żeby rozjaśniła moje włosiska...

    OdpowiedzUsuń
  6. takiej maseczki to jeszcze nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem totalnym leniem jeśli chodzi o pielęgnacje włosów. Stawiam na szampon plus odzywka. Maski?... od święta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie rowniez po suszarce zawsze puszek ;) Zwiazywac wlosy na noc marsz ;p!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę już tyle słyszę o tym olejowaniu włosów, koniecznie będę w końcu musiała to wypróbować, bo moje włosy teraz chyba mszczą się na mnie, za te wszystkie lata katowania ich prostownicą grrrr :/
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie byłam typową włosomaniaczką przy Twojej długości włosów, kiedy miałam już długie wymusiło to na mnie stosowanie się do tych wszystkich zasad, które wcześniej uważałam za wydumane :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Oczywiście za każdy komentarz odwdzięczę się tym samym!